BNBUSDT grafiğine bakalım: Dipten BNB toplamak için elin kaşınıyor mu, yoksa “biraz daha mı düşer” diye bekleyenlerdensin mi? Piyasa verilerine göre son günlerde genel kriptoyla birlikte sert satış yedi ve şu an tam geçmişte defalarca çalışmış kalın turuncu destek bandına yaslanmış durumda. Sektörel kaynakların aktardığına göre de yatırımcılar hâlâ regülasyon ve genel risk iştahını tartışırken, BNB tarafında yeni büyük trend için sabır modundayız.
4 saatlikte net bir düşüş trendinden gelip 560-600 bandında yataya bağlamış bir fiyat var. Bu turuncu bölge hem güçlü yatay destek hem de dikey hacmin yoğunlaştığı alan, yani “para sahibi abilerin” daha önce oynadığı yer. RSI 30 altından dönmüş, fiyat aynı dipleri denerken RSI biraz daha yukarıda kalıyor, hafif bir pozitif uyumsuzluk sinyali var. Yanılıyor olabilirim ama bana bu, sert düşüş sonrası tepki yükselişi için sazı toplamaya hazırlanan boğaları hatırlatıyor.
Benim ana senaryom: buradan gelen alımlarla 610-630 bandına doğru bir tepki, orası ilk ciddi kar alma bölgesi olur ✅ Turuncu bölgenin altına özellikle 560 altı net 4 saatlik kapanış görürsem, o zaman senaryo iptal, fiyatın 540-520’ye doğru yeni bir satış dalgası üretme riski doğar ⚠️ Şimdilik teyit bekleyen taraftayım, turuncu bölgeden fitilli bir dönüş ve hacim artışı görürsem kademeli long dener, stopu desteğin altına saklarım.
4 saatlikte net bir düşüş trendinden gelip 560-600 bandında yataya bağlamış bir fiyat var. Bu turuncu bölge hem güçlü yatay destek hem de dikey hacmin yoğunlaştığı alan, yani “para sahibi abilerin” daha önce oynadığı yer. RSI 30 altından dönmüş, fiyat aynı dipleri denerken RSI biraz daha yukarıda kalıyor, hafif bir pozitif uyumsuzluk sinyali var. Yanılıyor olabilirim ama bana bu, sert düşüş sonrası tepki yükselişi için sazı toplamaya hazırlanan boğaları hatırlatıyor.
Benim ana senaryom: buradan gelen alımlarla 610-630 bandına doğru bir tepki, orası ilk ciddi kar alma bölgesi olur ✅ Turuncu bölgenin altına özellikle 560 altı net 4 saatlik kapanış görürsem, o zaman senaryo iptal, fiyatın 540-520’ye doğru yeni bir satış dalgası üretme riski doğar ⚠️ Şimdilik teyit bekleyen taraftayım, turuncu bölgeden fitilli bir dönüş ve hacim artışı görürsem kademeli long dener, stopu desteğin altına saklarım.
SIGNAL INDICATOR
NO REDESIGNING
✅Buy&Sell according to 7 strategies
✅Technical analysis according to 30+ parameters
✅WinRate of signals up to 75%
✅RR 1k3, no deep drawdowns!
Free test drive using my link:
👉t.me/Multiindicator_bot
NO REDESIGNING
✅Buy&Sell according to 7 strategies
✅Technical analysis according to 30+ parameters
✅WinRate of signals up to 75%
✅RR 1k3, no deep drawdowns!
Free test drive using my link:
👉t.me/Multiindicator_bot
Related publications
Disclaimer
The information and publications are not meant to be, and do not constitute, financial, investment, trading, or other types of advice or recommendations supplied or endorsed by TradingView. Read more in the Terms of Use.
SIGNAL INDICATOR
NO REDESIGNING
✅Buy&Sell according to 7 strategies
✅Technical analysis according to 30+ parameters
✅WinRate of signals up to 75%
✅RR 1k3, no deep drawdowns!
Free test drive using my link:
👉t.me/Multiindicator_bot
NO REDESIGNING
✅Buy&Sell according to 7 strategies
✅Technical analysis according to 30+ parameters
✅WinRate of signals up to 75%
✅RR 1k3, no deep drawdowns!
Free test drive using my link:
👉t.me/Multiindicator_bot
Related publications
Disclaimer
The information and publications are not meant to be, and do not constitute, financial, investment, trading, or other types of advice or recommendations supplied or endorsed by TradingView. Read more in the Terms of Use.
