FX:GBPAUD   British Pound/Australian Dollar
1196 33 28
11 months ago
This set up looks perfect. Structural formation with an overhead trendline. 0.5 fib of last swing hi to lo. Resistance zone and Demand zone. AUDUSD             is going to bounce of similar structure and GBP is fundamentally weak.
10 months ago
Comment: SL set to breakeven
10 months ago
Trade closed manually: reached target at 2.01350
10 months ago
Trade closed: target reached
10 months ago
Comment: Boom.
Piet.Hein
11 months ago
Nice trade
+1 Reply
Gekko.uk Piet.Hein
11 months ago
cheers
Reply
Piet.Hein Gekko.uk
10 months ago
This one looks very good, but Im waiting to buy around 2.0 or the breakout of the correction :)
Reply
jh34
11 months ago
That's the analysis I have as well, but some people say it might break through and continue upwards, thoughts?
Reply
jackmyattFX PRO
10 months ago
Yes pal down to china town ha
Reply
Gekko.uk jackmyattFX
10 months ago
haha, yep. Just gotta break through the support found at the red line as shown above.
+1 Reply
RodOwens
10 months ago
It's going DOWN....
+1 Reply
Gekko.uk RodOwens
10 months ago
well i have been paid for the risk on this trade so it is essentially a free trade
Reply
RodOwens Gekko.uk
10 months ago
Thank you kind sir. I hope to post some jewels here as well.
Reply
Gekko.uk RodOwens
10 months ago
took 10% of profits at 50% of the trade's target and set SL at B/E
+1 Reply
goals
10 months ago
really good trade!
+1 Reply
JonnyLA
10 months ago
damn your good. keep it up
+1 Reply
Gekko.uk JonnyLA
10 months ago
cheers man
Reply
_VincentP_
10 months ago
Would you recommend staying out now as it is too late? Or would one still be able to enter? From what I can see on the chart above we only just now got confirmation through the hanging man, the doji/spinning top(?) and the bearish candle of today.
Reply
Gekko.uk _VincentP_
10 months ago
yes you can still enter with a stop loss above the last high
Reply
_VincentP_ Gekko.uk
10 months ago
And now would be an even better point I believe ;)?
Reply
_VincentP_
10 months ago
Just when you think it goes lower (sub 2.06) it moves back to 2.0760-2.780 region. Annoying.
Reply
morshedul.sazid
10 months ago
Hats off!
+1 Reply
Piet.Hein morshedul.sazid
10 months ago
No no, I take of the hat for you, your trades a great ;) Thanks!
+1 Reply
morshedul.sazid Piet.Hein
10 months ago
hehe! Thank you mate! :)
Reply
Piet.Hein morshedul.sazid
10 months ago
:D
+1 Reply
Piet.Hein morshedul.sazid
10 months ago
Sorry, I confuse the charts.
+1 Reply
Fuse00
10 months ago
Nice trade.
Reply
Piet.Hein Fuse00
10 months ago
Thanks!
Reply
Piet.Hein Fuse00
10 months ago
Sorry, I confuse the charts. 2
Reply
JonnyLA
10 months ago
jelly
Reply
goals
10 months ago
omg this is amazing!!! do you work for blue crest by any chance?
Reply
goals goals
10 months ago
the investment fund? you are really good. whats your name?
Reply
goals goals
10 months ago
can i have an autograph?
Reply
goals goals
10 months ago
or a picture?
Reply
goals goals
10 months ago
please
Reply
Gekko.uk goals
10 months ago
Yeah, this one in the Philippines. The fund is called "wantmilk.com"
Reply
BLUE43 TOP
10 months ago
long buddy add on low :_)
Reply
Ideas Scripts Chart
United States
United Kingdom
India
España
Italia
Brasil
Россия
Türkiye
日本
한국
Home Stock Screener Economic Calendar How It Works Chart Features House Rules Moderators For the WEB Widgets Stock Charting Library Priority Support Feature Request Blog & News FAQ Help & Wiki Twitter
Private Messages Chat Ideas Published Followers Following Priority Support Public Profile Profile Settings Billing Sign Out