Holy crap I just spotted soemthing unreal!!!
Remeber the falling wedge we played from 1.18 to 1.58 ??? We just tapped it as a back test of previous falling wedge resistance. WTF. That is some real shit right There. Wow that could be a great sign of something very bullish beyond this bearish sentiment. WOW!!

Comments

It seems like we coold down a little bit. Do you think it’s a good idea to jump in?
+1 Reply
@hads30129 I have added more@at 1.06. I am just keeping stop around 1.918
Reply
.918 lol
Reply
@Erictaylor lol yeah, what’s your TP?? It’s been olaying out pretty well so far
+2 Reply
@hads30129 the moon
+1 Reply
@hads30129 lol just kidding. Haven’t had any reasons to close unless stopped at break even I’ll hold it till I see warning or it’s already stopped out.
+1 Reply
Cleaned my Matic chart, but using your lines above, draw from the low of May 19 & May 23 - interesting.
+1 Reply
@esorlegin look at Btc also. Low on the weekly
Reply
@esorlegin Jan 18th
Reply
2021
Reply