cinthiamfx
Long

Resons to long GBPJPY

FX:GBPJPY   British Pound/Japanese Yen
1016 34 18
Ok, this is my first post so, I hope I'm right on this hahaha
here are the reasons as you can see on the chart:

1) Shark Bullish Pattern
2) Double Bottoms
3) CCI Divergence
4) It's really oversold
5)i It hit the tip of the last of Arnaud Legoux bands

ps: because it 's on a downtrend, it's a risky one!

indicators: Shark pattern, RSI , Woodie's CCI and Arnaud Legoux Moving Average Bands MTF V3

Comment: TP1: 155.85
TP2: 157.30
Trade closed: stop reached: Well, I tried! hahaha
I hope I get the next one right! :D
the famous Cinthia finally shares her creativity. I agree with this idea :) nice work
Reply
cinthiamfx Gekko.uk
Gekko!!! Where have u been dear? did u change your phone?? I hear you've been suspended but I also never saw you online on Skype again!
Reply
Gekko.uk cinthiamfx
hey cindy. my number has changed but i'll message you now
Reply
good one
Reply
cinthiamfx stocktrader15
yey!! :D
Reply
TP1: 155.85
TP2: 157.30
Reply
Im glad you included its a risky one! Good work... lets see what happens...
Reply
cinthiamfx WMWINVEST
yes, it is indeed.. hopefully will get a retreacement though!
Reply
Whaaaatt. I must be dreaming becuz i actually see a post from miss fabulous. What in the world. This is Crazy. Lol job well done cinthia
Reply
hahaha I'm tryinnn, I'm tryin!! but it's not looking good right now
Reply
Very good professional analysis. My opinion: GJ this bearish direction since June 2015 and the yen has taken a lot of strength in these last two months and the BoJ maintains an interest rate of 0.0% which makes me think that 154.0 is not time to go to up. :)
Reply
cinthiamfx Joel...
thank you for the feedback Joel! you really might be righ haha
Reply
the best one is WILLIAM ALLIGATOR & PARABOLIC
Reply
cinthiamfx RajaRashid
i'm gonna check it out, thank you :)
Reply
how long you being trading Cinthia?
Reply
Give me my money back Cinthia! lol
Reply
cinthiamfx Lucid.Trader
hahahaahha loved that
Reply
cinthiamfx ahmedfx
wow char a clever chart ! nice!!
Reply
ahmedfx cinthiamfx
its gann analyse u can check result in my page :)
Reply
nice try. haha
Reply
haahaha with the best intentions
Reply
j_amui cinthiamfx
yeah, I am encouraged. Keep it coming. It will get through one of these days. I am also learning. and people like you encourage me
Reply
aww that's so sweet! thank you :)
Reply
j_amui cinthiamfx
Thanks
Reply
RajaRashid cinthiamfx
any idea for G/J from right now.............. will go up or down.
Reply
cinthiamfx RajaRashid
i don't know... but yen seems to be ballistic!
Reply
thanks give us hope
Reply
lol we will get there eventually! :)
Reply
I had the exact same set, too bad it fell through, could have been a lot of pips. win some, lose some, live to trade another day. nice set up
Reply
cinthiamfx BryanZin
yes, it would have been grea, but yen is killing it!! won't touch yen pairs for a while, till yen calm down! :p
Reply
I like how you are combining different methods. Not a fan of harmonics but Woodies is interesting, as is Legoux MA. One thing is that you didn't have a good signal bar.
Reply
cinthiamfx thejohn74
fair point well made! :)
Reply
No PM beautiful
Reply
Ideas Scripts Chart
United States
United Kingdom
India
España
France
Italia
Polska
Brasil
Россия
Türkiye
Indonesia
日本
한국
Home Stock Screener Forex Signal Finder Economic Calendar How It Works Chart Features House Rules Moderators For the WEB Widgets Stock Charting Library Priority Support Feature Request Blog & News FAQ Help & Wiki Twitter
Private Messages Chat Ideas Published Followers Following Priority Support Public Profile Profile Settings Account and Billing Sign Out