NeoButane
Long

If ETH dies, OMG. OMGETH.

BINANCE:OMGETH   OmiseGO / Ethereum
219 views
5
219 6
Preface: Not trading this.

This trade relies entirely on Ethereum continuing to lose its value.

If you're short term bearish on ETH but will want some in the long run when its trend reverses, this is the perfect swing trade. The only issues would be liquidity and an awful bid/ask spread.
Comment:
Broadening descending wedge, but also: looks like crap
Crpyto tips appreciated! You can't lose value on what you don't have ; )
Lightning network:
https://tippin.me/@NeoButane
BTC - 36GUCF9CAzrtgkXs199NELscFcc8bnchE1
XRP - rf5rHXUAgdUh3YbgaqeW8VWfoRwnTXNN48


Bitcoin midterm analysis that you need to see
Reply
NeoButane vickydaswani
Hm...which one do you think it will hit first?
Reply
NeoButane NeoButane
By the way this is OMGETH lol but thank you for sharing
Reply
vickydaswani NeoButane
@NeoButane, structure wise overall bullish, and manipulation wise idk its overall bearish , I heard recently that some silk road wallet has 10 billion worth of btc
+1 Reply
NeoButane vickydaswani
I heard it was rocky road but who can you really trust ya know what I mean
Reply
vickydaswani NeoButane
@NeoButane, yup 10 billion is too much to believe in this news , anyways I take any news here in cryto with grain of salt
Reply
Home Stock Screener Forex Screener Crypto Screener Economic Calendar Shows How It Works Chart Features Pricing House Rules Moderators Website & Broker Solutions Widgets Charting Solutions Lightweight Charting Library Help Center Refer a friend Feature Request Blog & News FAQ Wiki Twitter
Profile Profile Settings Account and Billing Refer a friend My Support Tickets Help Center Ideas Published Followers Following Private Messages Chat Sign Out