MutexLock
Short

XRP support levels

BITFINEX:XRPUSD   Ripple / U.S. Dollar
Just sharing... Let's see how low can it go.
Comment: Bounced off the first support.
Comment: Bounced off the second support!
Comment: Bounced off the second support again. I think this will still go lower.
Comment: Yep, we did. Next support is 2.5$
Comment: Well, there was SORT OF a bounce. I think it will move either sideways or up. Let's see if this last support holds.
Comment: Nah, it was real. Now needs to hold 2.65.
Comment: Testing 2.65 again.
Comment: Boink
Comment: If BTC continues to rise, this can end badly for XRP. Luckily, there's a strong resistance nearby.
Comment: Last support got rekt, we go lower.
Comment: Well, looks like XRP is done. This crap goes up.
Comment: Sort of
Trade closed: target reached: I guess I need to make another chart.
what's the next support?
+1 Reply
MutexLock userbeauty
@userbeauty, 2.36, 2.2
Reply
userbeauty MutexLock
@MutexLock, thx!
+1 Reply
how low do you think?
Reply
MutexLock userbeauty
@userbeauty, depends on what BTC is gonna do, I think.
Reply
Nice call
+1 Reply
MutexLock JohnyJohnson
@JohnyJohnson, thanks!
Reply
if bitcoin would be skyrocketing i could see btc murdering xrp down to like 2.60 + something but with the weekend ahead slowing down btc even more then it already is it looks somewhat safe above 2.85 for now. i might be wrong im a noob but from what i have seen is that ripple doesnt do the usual tracebacks as others do
+1 Reply
Dayta Dayta
@Dayta,here we go .. there is the proove that im a noob :)
Reply
@Dayta, I don't understand anything anymore. This market makes less and less sense for me.
Reply
EN English
EN English (UK)
EN English (IN)
DE Deutsch
FR Français
ES Español
IT Italiano
PL Polski
SV Svenska
TR Türkçe
RU Русский
PT Português
ID Bahasa Indonesia
MS Bahasa Melayu
TH ภาษาไทย
VI Tiếng Việt
JA 日本語
KO 한국어
ZH 简体中文
ZH 繁體中文
AR العربية
HE עברית
Home Stock Screener Forex Screener Crypto Screener Economic Calendar How It Works Chart Features House Rules Moderators Website & Broker Solutions Widgets Stock Charting Library Feature Request Blog & News FAQ Help & Wiki Twitter
Profile Profile Settings Account and Billing My Support Tickets Contact Support Ideas Published Followers Following Private Messages Chat Sign Out